3,274,816
edits
mNo edit summary |
mNo edit summary |
||
Line 15: | Line 15: | ||
{{ls | {{ls | ||
|lstext='''ἀνάγνωσις''': -εως, ἡ, ὅμ. τῷ [[ἀναγνώρισις]], Ἡρόδ. 1. 116. 2) [[ἀνάγνωσις]], ὡς καὶ νῦν, κοιν. «διάβασμα», Πλάτ. Εὐθύδ. 279Ε, Νόμ. 810Ε: - ἡ πρὸς τὴν ἀνάγνωσιν [[ἀγάπη]], [[μελέτη]], Πλούτ. 2. 604D: - κατὰ πληθ. λειτουργικαὶ ἀναγνώσεις, περικοπαὶ τῶν Γραφῶν, Ἐκκλ. ΙΙ. «ἀνάπεισις» Σουΐδ. | |lstext='''ἀνάγνωσις''': -εως, ἡ, ὅμ. τῷ [[ἀναγνώρισις]], Ἡρόδ. 1. 116. 2) [[ἀνάγνωσις]], ὡς καὶ νῦν, κοιν. «διάβασμα», Πλάτ. Εὐθύδ. 279Ε, Νόμ. 810Ε: - ἡ πρὸς τὴν ἀνάγνωσιν [[ἀγάπη]], [[μελέτη]], Πλούτ. 2. 604D: - κατὰ πληθ. λειτουργικαὶ ἀναγνώσεις, περικοπαὶ τῶν Γραφῶν, Ἐκκλ. ΙΙ. «ἀνάπεισις» Σουΐδ. | ||
}} | |||
{{grml | |||
|mltxt=η (Α [[ἀνάγνωσις]])<br /><b>1.</b> [[απόδοση]] γραπτού κειμένου με προφορικό λόγο, [[διάβασμα]]<br /><b>2.</b> [[διάβασμα]] με δυνατή [[φωνή]] [[εμπρός]] σε [[ακροατήριο]]<br /><b>νεοελλ.</b><br /><b>1.</b> [[κατανόηση]] της σημασίας συμβόλων (ιερογλυφικών <b>κ.λπ.</b>)<br /><b>2.</b> [[κείμενο]] για [[ανάγνωση]]<br /><b>3.</b> το [[μάθημα]] της ανάγνωσης<br /><b>αρχ.</b><br />[[αναγνώριση]], [[επαναφορά]] στη [[μνήμη]] προσώπου, πράγματος ή περιστάσεων.<br />[<b><span style="color: brown;">ΕΤΥΜΟΛ.</span></b> <span style="color: red;"><</span> [[ἀναγιγνώσκω]].<br /><b><span style="color: brown;">ΠΑΡ.</span></b> [[αναγνωστικός]]]. | |||
}} | }} | ||
{{bailly | {{bailly |